lehonkäbe he, luege mer mau das gluegt wird

  Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   Mal mir die Welt
   Etzukofe
   Le Qü
   blogwiese



http://myblog.de/lehonk

Gratis bloggen bei
myblog.de





lah dä Mäntigmorge nid zu üs ids Huus!

Scho dr B?ne Hueber hets gw?sst, lah d? M?ntigmorge nid zu ?s ids Huus! Bl?derwis het ?u? bi mir deheim ?br T?re odr ds f?nschter offe gla, uf a f?u isch d? m?ntig ine cho u het dr wecker punkt 0715 MEZ mache zl?te (nume beamti u stud?nte st?h sp?ter uf).
Irgendwie ha i mi ussem Bett q?ut u ha ungr dr duschi nomau 5min gschlafe. Nach dene paar Sache wo me am morge meh odr weniger Fit macht bevor me uf e b?gu geit ha i mi muet z?me packt, ha d huust?re ufgmacht (ha i ch?ne riskiere, dr m?ntig isch ja scho dine gsi) u ha e schritt veruse gmacht. Da het mi dr Schlag troffe, bi 3?C am morge fr?ech cha me n?m vom "goldenen Herbst" schnurre, da cha me froh si we meh nid shco uf dr erschte isfl?chi uf d schnurre gheit . Im Outo ha i mi langsam erhout vo d?m Schock, es isch mir richtig guet gange wo dr Motor ?ndlech warm gnue isch gsi zum heize, nach 5 Minute fahrt churz vor Jegischtorf.
Ha no ds ABC-DRS3 glost u w?r churz um ir Bude gsi, betonig uf w?r, we Sch?nb?ehl-Urtene es ast?ndigs Verkehrskonzept h?t nid das me scho am Ortsigang im Stou steit. Henusode, ha ja mis gheizte Pol?li :D
?bdlech ir Bude acho ischs o dir?kt mau chli a ds sch?fferle gange (odr ?mu so tue) ds spezieuschte am H?tig Tag isch no gsi das e Chund sini Stereoalag zur "j?hrliche Reinigung" git, jaja so ne HiFi-Alag isch in etwa so wie nes Outo wo au Jahr mau e ?uw?chsu und e Insp?ktion brucht. dr ungerschid isch eifach dases bim Outo villech no dr w?rt het (we me nid grad mitemne Polo ungerw?gs isch) und bir Stereoalag scho bau es n?is Gr?t chasch choufe.
So bi i de nach d?m meh odr weniger ufregende Arbeitstag Punkt 1700 ufgstange i mis Outo igstige und am Moossee entlang Richtig Heimat gfahre, i ds wundersch?ne Etzukofe, leider het meh vom Moossee Panorama n?m viu gseh, isch zuzyt ziemlech fr?eh dunku wie sicher jede gmerkt het, abr es het mi d?nkt wo ig am Goufplatz bi vrbi cho es loufi dert geng no so gstaute ?bere Bitz i u sueche ds 19. Loch, die agfr?ssne Cheibe hei sicher scho L?chtspur goufb?u. Irgendwie bi i d o hei cho, ha es st?ck (odr villehc o zw?i) ?pfuchueche g?sse. Mau luege was dr Abe no bringt, ?ppe chli Lehre f?r Gw?rbschueu, villech no chli vore TV u de mau eis is Bett ga schlafe , u w?r weiss, villech probierts ja dr Dschischtig morge d?r nes angers F?nschter ine - eis wo zue isch....
14.11.05 18:40


Einstieg ins Zeitalter des Bloggens

Nach Schtundelangem Designe vo mim Headerbiud has ?ndlech o i gschafft mi zu der Meute der Blogger ds zeue.
Ja so es Headerbiud sich gar nid eifach ds designe, ?mu we meh keh Ahnig het vom Photoshop, abr mit probiere, murxe, chl?tterle u gf?terle ha is doch ds schtang bracht es vo mir us gseh gar nid schl?chts Kunschtw?r ds erschteue.
Es isch aues druf was druf muess, vom Weize?ri, ?br nes Spaceshuttle, es paar w?uchli und st?rndli, ds Wappe vo Etzukofe, ds Wappe vor Schwiiz (irgendwie muess i e Farbleche akz?nt setze) bis zum Grisu und emne Chueli.
Viu meh gits f?r e afang n?m ds s?ge, lueget ?ppe mau vrbi, villech chunt o mau e gschide Itrag ds stang
13.11.05 15:00





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung